lørdag 1. november 2014

Endelig tilbake

Hei på dere!!
 
 
Ja nå er det lenge siden sist!
For å si det sånn det er utrolig frustrerende
når både nett og pc begynner
å lage krøll!
 
Men med god tålmodighet
( noe ikke jeg har)
fra to datakyndige i familien så løste
det seg.
 
 
 
 
 
Nå holder jeg på å lage masse forskjellig
til julemarkedet jeg
skal ha i sjøbua på
fastlandet:)
 
 
 
 
 
Får stadig nye ideer mens jeg sitter og
syr. Det er utrolig gøy!!
 
 
 
 
 
Det er ikke så enkelt å finne ei helg som ikke
krasjer med andre julemarkeder.
Men jeg har kommet fram til at siste
helga i november 29 -30 nov.
blir perfekt!
 
 
 
 
 
Jeg kommer til å legge ut en del av tingene i bloggbutikken
etter hvert. Kanskje noe er av interesse for
dere?
En giveaway er også planlagt så det er bare å
følge med!!
 
Da takker jeg for alle de hyggelige kommentarene
dere har lagt igjen hos meg:)
Velkommen til alle dere nye!!
 
Ønsker alle ei kjempefin helg!!
 
God klem fra Reidunn
 

7 kommentarer:

  1. Så fine bilder og så fin kopp! :) Så gøy å være kreativ og sy å skape ting. Kjenner jeg ikke har vært der på en stund på grunn av sykdom både hos barna og nå hos meg. Vi begynner å bli friske og jeg gleder meg til å ordne til jul! Lykke til med marked! :)

    SvarSlett
  2. Det blir sikkert superkoselig med julemarked i sjøbua! Vi har julemarked i bryggerhuset på Revesand helga før og muligens denne helga også, jeg har et forbehold for 30. har dattera mi termin!
    Vi har en "sycamp" hjemme hos oss for tida, hun får hjelp til å sy til barnet mens jeg produserer til julemarked, koselig.......
    Ha en finfin helg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. lecker!!! danke für die bilder und inspirationen, liebe grüße und ein schönes wochenende von angie aus deutschland

    SvarSlett
  4. Blir mange koselige helger på deg nå- må prøve å komme meg på et marked eller to jeg også.
    Godt du har fått hjelp :)
    Her er det tv kveld på meg hjemme alen- Finn har nattevaktshelgen sin nå.

    God kveld og God søndagsklem fra Monica

    SvarSlett
  5. Hei, og velkommen tilbake:))
    Så koselig og sitte slik og sy og planlegge, blir nok mye fint!

    Ha en fin kveld ♡

    SvarSlett
  6. Skulle ønske jeg var like flink å sy som deg :) Du er kjempeflink ♥
    Gleder meg å se litt av det du lager.

    Kos deg videre!

    Klem Bente

    SvarSlett
  7. Det så ut som deilig konfekt. Passet godt til koppen du viser her. :) Fint du har fått pc og nett i orden igjen. :)

    SvarSlett