lørdag 8. november 2014

Pynt opp med papirstjerner

Hei på dere!!
 
 
Nå har vi gått i fra +1 grad med litt sludd til
+ 10 grader i løpet av noen få
timer:)
November er ofte en litt av og på måned
og da er det godt at vi kan begynne
med litt innesysler!
 
 
 
 
 
Jeg synes det selges og lages så mange kreative
og stilige juletrær:)
Derfor måtte jeg bare ta meg en tur ut i
bua med det rare i. Har litt samlemani på ting som driver
i land:)
Disse tykke flotte bambusstokkene ble
flott materiale til det treet
jeg ville lage.
 
 
 
 
 
Jeg visste også på forhånd hva jeg skulle
pynte treet med.
 
 
 
 
 
Synes det er så fint å lage forskjellig pynt
med papir.
Spesielt fra denne gamle boka jeg fant i en bruktbutikk
som er fra 1890.
Jeg elsker forskjellige skrifttyper og gammel gotisk
skrift er jo bare stilig!
 
 
 
 
 
Synes du også de var fine?
Jeg har nettopp lagt de inn i bloggbutikken.
Ta en tur
HER
så kan du ta en titt på det jeg selger:)
 
Da vil jeg ønske dere alle ei kjempefin helg!!
God klem fra Reidunn

5 kommentarer:

  1. Så fint det ble:)
    Veldig kjekt og kunne lage slike herligheter selv ♡

    Ha en fin fin lørdag!

    SvarSlett
  2. die sterne sehen super aus!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett
  3. Åh så SNYGGT! Gillar färgerna...stjärnorna...underbart!
    Ha nu en skön kväll, ta hand om dig!
    Varm kram till dig,
    Titti

    SvarSlett
  4. Kjempestilig og kreativt :)

    Ønsker deg og dine en riktig fin helg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Ååå så masse fint du har laget! Det har vært lenge mellom besøkene mine hos andre bloggere de siste ukene, må liksom prioritere egen blogg og alt det som ellers skjer i verden i en vanlig hverdag. Men nå har jeg tatt noen nattetimer til hjelp og jeg blir sannelig imponert over alt det fine du har laget. Gleder meg til å sette meg ned og lage litt selv også. Malingen er jeg ferdig med for denne gangen og jeg ble så fornøyd :o) Ha en herlig og god søndag!! God klem fra Nina

    SvarSlett