tirsdag 30. april 2013

Blomster på vent

Hei på dere!!


Hvert år kommer jeg litt for seint til å få 
kjøpt de blomstene jeg har mest 
på :)
Utvalget er så dårlig når jeg endelig har 
funnet ut at faren for nattefrost 
er over.





Derfor tok jeg turen til Plantasjen i helga.
Det var jo bare som en drøm å komme
der på denne tida:)
For et hav av blomster!!





Denne blomsten " Dronning Ingrid" er en av mine 
favorittblomster:)
Liker så godt den lyse rosafargen:)





Lyseblått er også en herlig sommerfarge.
Denne husker jeg ikke navnet på,
men søt er den:)





Nå står alle blomstene inne enten i vinduskarmene
eller på gulvet i stua!
Jeg er så klar til å begynne å plante 
ute!
Følger med på Yr hver dag om det skal bli
noe frost.






Det ser heldigvis bra ut når vi nærmer oss helga:)
Høyere dagtemperaturer
sa de nettopp på radioen!:)
Krysser fingrene og håper at det slår til:)

Ønsker dere alle en fin, fin tirsdag!

Klem fra Reidunn

2 kommentarer:

  1. Hei Reidunn:)
    Blomster er så vakkert og dine var så skjønne:)nå som vi begynner å pakke ned så ser eg at eg har alt for masse så skal heller kjøpe blomster til å friske opp,blomster gleder alltid:)
    Håper det blir varmere tider,er jo mai imorgen og det er heilt utrulig kor tida går!

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hei :o) Dronning Ingrid er fabelaktig, helt enig :o) Jeg har de siste tre årene funnet en granium som bare kalles retro granium, mulig den har et helt annet navn, den er uansett aldeles nydelig. Store blekrosa blomster, som blir veldig stor og frodig bare den får stå i en stor krukke. Her er det fortsatt nattefrost og nå er det sannelig meldt både storm og mye regn, så jeg får gjøre som de andre årene.... vente til etter 17. mai :o) Ha en herlig kveld Reidunn! Klem fra Nina

    SvarSlett