onsdag 17. april 2013

Maledag

Heisann!!


Først og fremst vil jeg takke for alle de gode tipsene
jeg fikk av dere ang. tur til København!!:)
Det er notert:)

I disse dager blir aktivitetene mine fullstendig styrt 
av været!
De dagene det er opphold og fint vær , holder jeg på ute.
Er det regn, så blir det sying:)





I dag var det sol på formiddagen og da var det bare å ta på 
seg maletøy!
Målet i dag var den mellomveggen dere ser
rett fram:)





I midten har vi grillen stående. Kjempegreit å ha det 
under tak:)
Jeg har lenge hatt et stort ønske om å få laget en benk 
på siden til høyre. 
Dette ønsket fikk jeg oppfylt for noen dager siden!!:)





Det ser litt nakent ut nå, men snart kommer det opp 
litt på veggene og litt kurver osv:





Denne avlastningsbenken er for det meste laget av 
igjenbruks materialer.
Vi gjorde en sittebenk inne i hagestua litt mindre
og da ble det endel materialer 
som kunne brukes:)






Rester av disse nydelige marmorflisene har vi også 
brukt på toppen.
Kjempegreit å få brukt opp ting som bare 
ligger.
Disse skal vi smøre inn med et stoff som 
hindrer at det en søler skal
trekke inn i flisene.





Jeg liker disse flisene så godt. Nydelig lun farge!!


Da vil jeg ønske dere en fortsatt fin kveld!

I morgen blir det garantert inneaktiviteter:)
Det skal visst regne i bøtter og spann her nede ved kysten!!

Klem fra meg!!:)

4 kommentarer:

  1. Kjempekoselig gårdsplass! Og så fin den benken ble, er også veldig glad i den type fliser. Fint!!

    SvarSlett
  2. Wow wow dette var ein nydelig gårdsplass og kvitt hus med sørlandsidyll de lux:)nydelige fliser og alt,setjast eg likt meg på sommaren og sittet:)
    Veit du eg har alltid tenkt at Lavendel er Lavendel og visste ikkje det fanst to sorter men nå veit eg det,så gjenstår det å sjå om eg klarer å stelle den:)

    Ønsker deg ein fin fin kveld Reidunn:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Åj, åj så flott du har det. Her skal du få mange herlige stunder :o) Ha en strålende kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Så gøy med blogg Reidunn :) Det visste jeg ikke. Kjempe koselig. Ha en fin dag!

    SvarSlett