søndag 14. april 2013

Ny pute

Hei!!

Har du hatt ei fin helg?
Håper du har fått slappet av og kost deg litt!:)
Her har vi hatt besøk av jentene våre:)
Alltid koselig når barna tar seg en tur hjemom:)





Begynner å bli litt bortskjemt på tulipaner!!
Det er sååå koselig å få en bukett
med blomster:)





Disse hadde så nydelig rosafarge med litt hvitt på.
Ja som dere ser så skinte sola
fra en skyfri himmel på lørdag!!:)
Vi hadde ca 12 varmegrader!





Etter siste innspurt med vask av heller fant jeg ut at 
jeg ville prøve å ta noen bilder av det siste 
jeg har laget.





Elefanten har dere sett før i et tidligere innlegg.
Jeg syntes stoffet på elefanten var så fint 
at jeg ville bruke det på ei pute:)
Ble veldig fornøyd med 
den:)





De passer godt sammen disse to.
Kanskje de kommer til å pynte 
opp på et barnerom?

Det er litt spesielt når en lager ting selv for salg. Man får
jo et forhold til det meste en lager:)
Noen ganger kan jeg faktisk på forhånd vite hvem
av de faste kundene mine som kommer til å kjøpe
noen av det jeg lager.

Nå ser det  ut som om vi får noen dager med 
innevær.
Da må jeg sette igang med litt produksjon .
Tida går så fort og plutselig er 
vi kommet til sommeren.
Da åpner jeg butikken min her ute i ferieparadiset!:)

Da vil jeg ønske dere en fortsatt fin søndag!!

Klem fra 
Reidunn






4 kommentarer:

  1. Så nydelig pute og elefant!! Kjempelekkert :-) Her har det regnet i hele dag og blitt søndag for innekos :-)

    Ønsker deg en fin uke Reidunn og tusen takk for hyggelige kommentarer inne hos meg.

    Klem fra Vibeke

    SvarSlett
  2. Så nydelige farge på tulipanene! Og du, puta og elefanten så søte! Du er så flink ;)

    Idag har det regnet hele dagen her, men det trengtes jammen meg. Nå blir bøndene glade her på Jæren! Endelig kan det gjødsles, eller "kaste lort", som bøndene her på Sola ville ha sagt det...

    Denne helgen har jeg jobbet.. så nå begynner mini helgen min! Fri i morgen, jippi!

    Fin søndagskveld til deg Reidunn

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  3. Så nydelige farver, det går rett inn blant mine favoritter :o) Du er så flink! Helga har blåst avgårde, med en strålende lørdag og en søndag full av vind og regn :o) Ha en strålende kveld og ny uke! klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Så utrulig nydelige og flotte ting du har sydd,så sommerslig og flott med pute,vimpler og den skjønne elefanten:)kunne gjerne hatt pynta inne på minstemor sitt rom med desse flotte tinga:)

    Ønsker deg ei fin ny veke:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett