mandag 15. april 2013

Litt krydder i hverdagen

Hei!!

Ny uke og nye muligheter!!
Det er alltid så fint med mandager:)
Da planlegger jeg hva jeg skal lage av produkter
i løpet av uka,
og selvfølgelig hva som må gjøres av litt kjedeligere ting!:)





Var en liten tur i Arendal i forb. med en tannlegetime jeg
hadde der. 
Etter at jeg har vært hos tannlegen så blir jeg som 
barna at jeg må ha en ting fordi
jeg har vært så flink!:)
Så da belønnet jeg meg med blant annet med
disse flotte krydderurtene!





Den har jeg plassert på kjøkkenøya.
Hver gang jeg går forbi kjenner jeg duften av 
timian, oregano og rosmarin!!
Ekstra duft blir det når jeg drar hånda over de!:)





Foruten å bruke krydderurtene i matlaging,
synes jeg det er fint å ta av noen små kvister 
som jeg pynter med på f.eks 
tøyservietter.





Det blir ganske så dekorativt!:)
Så kan jo pynten spises også hvis noen
føler for det:)



Så håper jeg dere får en kjempefin start på ei ny uke!!

Tusen takk for alle de fine kommentarene dere legger igjen 
hos meg. Blir kjempeglad!!
Klem fra 
Reidunn:)


2 kommentarer:

  1. Krydderurter er alltid fint å pynte med,kjedeligt at dei ikkje står så lenge einaste,kjempedekroativt med urtekvast på servietten slik!
    Synest ein alltid må ha noko etter å ha vært hos tannlegen men som regel har eg ikkje råd,har alltid hull og bruker 8-10000 iåret på tannlege,rart det ikkje kunne blitt som når ein er hos lege...

    Fine ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Det er så herlig med nye urteplanter på benken, jeg gleder meg til jeg skal plante ute i krydderbedet, der holder de seg langt bedre enn inne på benken min :o) Koselig, dekorativt og nydelig duft når du pynter slik på servietten :o) Ha en strålende kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett