lørdag 27. april 2013

København

Heisann!!

Nå er vi kommet hjem fra en helt fantastisk tur til 
København!:)
Været var helt ok og vi fikk
shoppet og kost oss med deilig mat:)





Vi overnattet på et nydelig hotell.
Hotell Phoenix.
Dette hotellet kan jeg anbefale.
Det ligger veldig sentralt og det er gåavstand
det meste.
( I hverfall gågada og Nyhavn:)





Her har dere mine to flotte døtre!!
Det er forresten Katrine til venstre som har 
tatt disse bildene med mobilkameraet!:)





Sjekk den fantastiske lysekrona!!
Inngangspartiet til hotellet var bare lekkert!:)






Ved Nyhavn er det bare skikkelig herlig atmosfære!:)
Denne dagen var det regn og vind
men like idyllisk lell!






Sola titter frem mellom skyene og skaper
et magisk lys mellom parasollene:)


Fikk dere ikke lyst til å ta en tur?

Tror nok det ikke blir så veldig lenge til neste gang:)

Da ønsker jeg dere en flott lørdagskveld:)

Takk for alle de hyggelige kommentarene på det forrige
innlegget:)

Klem Reidunn








1 kommentar:

  1. Godmorgen Reidunn:)
    Så utruligt flott hotell og så,den lysekrona,utrulig vakker og er det noko eg blir fasinert av så er det slike fine:)
    Hotellet såg knallfint og koselig ut,kjekkt når det ligger så sentralt og!
    Flotte jenter du har og så kjekkt å dra på ein slik tur ilag til vakre København,kunne godt tenkt meg ein tur eg og!

    Ønske deg ein fin søndag❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett