onsdag 10. april 2013

Knebukser

Hei på deg!!


Tenkte å vise et par av knebuksene jeg har sydd:)
Fikk forespørsel om dette i fjor sommer
og nå har jeg etter litt prøving og 
feiling fått litt dreisen på
det!:)





Dette er den første jeg sydde!
Den er med lommer på sidene noe som var slett ikke 
enkelt da de skulle syes på til slutt!
Nesten umulig å få lirket beina inn under nåla!:)





Men den har jo noen lekre detaljer da:)
Ble veldig stolt da jeg endelig ble ferdig.
" Ingenting er umulig,
det tar bare litt lenger tid" :)






Her har jeg forenklet litt:)
Denne er i litt tykk mørk dongeri med applikerte
stjerner på.
En sommerklassiker!:)





Et nærbilde av buksebena.
Det stripete stoffet er faktisk fra noen stoff-
servietter jeg kjøpte hos Hansen og Co i fjor sommer!
Alt kan brukes!:)





Dere får unnskylde den prikken på bilde til venstre:)
Der henger det egentlig et bilde som 
jeg tar ned.
Dette hjørnet er det eneste stedet hvor jeg har riktig og 
godt nok lys til å ta bilder av kjoler osv.
Jeg har ikke lært å redigere bilder ennå!
Kanskje på tide?






Stjerner er jo bare stilig og spesielt passet det så 
fint på disse knebuksene:)

Disse produktene har jeg ikke lagt inn i nettbutikken 
enda. Skal få gjort det i løpet av helga 
tenker jeg:)

I morgen er jeg spent på om vi får de 30 cm med snø som de 
dessverre har meldt!
Nå som jeg endelig har fått hakket vekk den 
siste rest av is utenfor!

Vel, vel det blir nok vår snart. Får bare holde ut 
litt til.
Jeg vet at det er mange av dere som har 
mye  snø enda, så jeg har 
nok ingen grunn til å klage:)
Ha en kjempefin dag!!

Klem fra 
Reidunn

4 kommentarer:

  1. Hei kjære Reidunn :))
    Tuuusen takk for de koselige kommentarene du legger igjen,setter virkelig pris på det ♥

    Så utrolig flink du er å sy,skikkelig imponert over ferdighetene du har.Perfekt sydd ♥
    Dette vil bli populært :))

    Masse klemmer til deg
    Bente

    SvarSlett
  2. Hei kjære Reidunn:)
    Så utrulig fine bukser,dette kan du virkelig og så gøy å ha egenproduserte varer som dette,kjempestilig den med stjernene på!heilt perfekt!rekne med dei går fort:)
    Håper ikkje dere fekk snø for nå er det på tide med vår,så absolutt,Hihi me er kanskje bortskjemte men me vil jo ikkje ha vinter når det skal være vår:)

    Ønske deg ein flott kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Hei Reidunn...
    Jeg kom over bloggen din her via en annen
    blogger og tenkte jeg skulle legge igjen
    et lite spor... Masse flotte innlegg og
    bilder her hos deg, og så flink du er til
    å sy - skjønne bukser... og skjønne Linus
    pusen lengre nede her ღ La meg til som
    følger her hos deg, og gleder meg til å
    titte innom deg fremover. Nå skal jeg ta
    meg en lengre runde å se nedover og bakover
    her hos deg :) Ønsker deg en fortsatt fin
    kveld, og uke... Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Oj oj så flink du er!
    Kjempekoselig blogg som jeg skal se mere på:):):)

    Ha en superflott helg.

    Smil og klem
    Camilla .

    SvarSlett