fredag 5. april 2013

Forsythia

God morgen!


Ja i dag våknet jeg tidlig av deilig fuglesang!!
Hørte både måkene, tjelden, vipa og en del andre
fugler som var med i koret!!
Dette har jeg lengtet etter:)
Fuglesang er jo bare 
fantastisk!!





En av de fine vasene fra Kremmerhuset
har fått en liten kvist med
forsythia.
Har den ikke selv i hagen men jeg 
tok med meg noen fra  en øytur
for en uke siden.





Denne helga skal vi på besøk til noen venner og i 
60 års kalas!
Tenk nå er det det tallet som skal feires.
Godt det er en stund til jeg 
er der!!:)

Skal du gjøre noe koselig i helga?

Ønsker dere alle ei kjempefin 
helg!!:)

Klem fra Reidunn

5 kommentarer:

  1. For en deilig morgenstund :o) Herlig start på dagen! Jeg har fri i dag og sola skinner, har fått tre av barna avgårde på skolen og nå har jeg huset for meg selv :o) Har så lyst å komme i gang med noe gøy, men med stort hus er der andre nødvendigheter som må gjøre :o) fordelen er at da har jeg helga fri til andre ting, som å fortsette å sy Tilda dukker :o) det kommer bilder av de etterhvert. Jeg synes du har gjort en kjempejobb med de hagemøblene, for et arbeid, men så ble det bra resultat da! Ha en strålende fredag! Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Så herlige morgenstund,fantastisk når fuglene kvitrer og det er sol og vår:))
    Dagen her må nytes ute før eg skal på jobb i ettermiddag,vårtegnet her igår var vepsen som suste forbi,hihi!eg fordrar ikkje veps :((
    Kos deg masse i helga:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Hei ;)
    Ingenting er bedre å våkne til enn det :)
    Nydelig kvist, vår !!
    ha det fint i 60 års lag , her går ferden til Oslo . Show og spise ute med mann og barn <3
    klem & god helg !!

    SvarSlett
  4. Å VÅREN ER VAKKER
    NYDELIGE BILDER
    KOS DERE MASSE I 60ÅRS DAG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Åå så deilig! Våren er beste tid (det sier jeg forsåvidt om alle årstider, alt til sin tid)
    Så nydelige bilder du deler med oss.

    Håper du har det fint og nyter lørdagen :)

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett