mandag 8. april 2013

Litt interiør

Hei på deg!!


Tenk i dag ble jeg eeeendelig ferdig med 
hagemøblene!!:)
JIPPI !!!

Tror jeg har holdt på i ei uke tilsammen og 
skal ikke legge skjul på at jeg er 
veldig glad.
Dere skal få bilder senere når jeg har fått ordnet litt mer
på terrassen. Hellene må også høytrykkspyles,
så jeg er ikke i mål enda:)





Tenkte å vise litt bilder av interiøret mitt.
Det rustne melkespannet er fra
øya. Vaskebrettet kjøpte jeg 
fra et marked i Lillesand.
Skilt elsker jeg og dette har så fine farger:)





Dette bildet er tatt rett ved utgangen til terrassen.
Elsker den gamle kofferten jeg har fått
for lenge siden. Kurven er fra 
Chic Antique.
Nå er det ikke så lenge til oliventreet skal 
stå ute på terassen.
Må bare bli slutt på minusgradene:)





På kjøkkenbenken har jeg stående ei koselig
lav trekasse med 6 rom.
Der har jeg diverse krydder, hyssing, og oljer.
Alt som brukes i hverdagen.





En over 100 år gammel konvolutt med brev i 
ligger til pynt oppå ei 
gammel tresleiv.
Sjekk den nydelige håndskrifta!!:)





Ja da Linus du skal bli med på bilde du også!!:)
Han elsker å bli tatt bilde av.
Skikkelig fotogen!:)

Da ønsker vi: Linus og jeg dere en fortsatt fin
mandagskveld !!:)

Veldig hyggelig om du legger igjen noen ord.
Gleder meg hver dag til å lese kommentarene dere 
legger igjen!!:)

God klem fra 
Reidunn!:)

3 kommentarer:

  1. Å så mange koselige og flotte ting du har :o) Har du virkelig klart å overvintre det oliventreet? Har prøvd en gang jeg, var helt sikker på at jeg hadde klart det, men det viste seg at bladene hadde tørket og det skjønte jeg ikke før jeg skulle sette det ned i ny krukke, da falt alle av.... men jeg prøver igjen med nytt i år også jeg :o) Ha herlig kveld og god dag i morgen :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Hei Reidunn:)
    Så herlig å være ferdig med hagemøblene,nå kan du nyte sola,men det er jo alltid andre ting som må gjerast og,våren er ei travel tid egentlig for ein holder på både ute og inne:)
    Så masse flotte ting du har,kjempegøy å sjå,skulle kjøpt et oliventree eg og,er så fine men får sjå for det forrige avgikk med blomsterdøden:( jaja sånn er det!


    Herlige kattepus!
    Finaste dagen til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Ååå for en lettelse å bli ferdig med hagemøblene da...
    Da venter vi bare litt til til det våres slik at man kan sitte ute uten varmedress og nyte sola :)
    De bollene dine under her ser nydelige ut!

    Fineste onsdag til deg Reidunn

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett