tirsdag 23. april 2013

Potteskjulere

Hei på dere!


Først og fremst tusen takk for alle de 
hyggelige kommentarene dere
legger igjen:)

Så vil jeg ønske alle nye følgere velkommen!!
Like spennende hver dag hvor 
mange som har vært 
inne hos meg:)





Som noen av dere husker så kjøpte jeg noen fine 
urteplanter i Arendal.
Fikk en ide om å lage noen potteskjulere som
passet til disse fine urtene!:)





For at de skulle bli mest praktiske i bruk,
brukte jeg voksduk inni.
Disse har jeg sydd med rund bunn og det var slett
ikke enkelt når jeg skulle sy i 
voksduken!:)





Stiv og tykk som voksduken er så var det litt jobb:)
Men jeg ble veldig fornøyd med
resultatet!!


Nå blir det litt stille hos meg noen dager:)
København venter på meg:)

Men dere hører fra meg i slutten av uka!

Ha en aldeles strålende dag !!

Klem fra 
Reidunn



6 kommentarer:

  1. Så flink du er! Det ble kjempetøft!
    Kos deg i vakre København! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  2. Kjempelekre! Så fine farver og stoff du har valgt, har ikke våget meg på voksduksying enda, men har et prosjekt på gang :o) Kos deg massevis i København, det er en flott by og du vil nok hente med deg masse inspirasjon :o) Ha en herlig dag! Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Så utrulig fine dei var,knallsjamerende!du er så flink å lage til alt du,imponert:)
    Kos deg masse i København,gleder meg til å høyre fra turen!

    God tur Reidunn:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Kjempefine og veldig dekorativ :)
    - og nydelige bilder under her av
    dekket bord i alle varianter :)
    Masse flott inspirasjon her hos
    deg, Reidunn... Ønsker deg en fin
    uke videre og kos deg masse i
    København... Klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Så lekre dei var!
    Kos deg København, en flott by som har masse å by på :)

    Klem Jorill

    SvarSlett
  6. Hei Reidunn :) Så fine potteskjulere! Du er jammen flin altså...
    Kos deg i deilige København, åå skulle ønske det var meg ;)

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett