torsdag 18. april 2013

Litt vår ute og inne

Hei igjen!!


Har dere hatt et heftig vær i dag?
Her regnet det nok mest i natt, men det har blåååst
noe skikkelig!!
Så da ble det å begynne på et nytt syprosjekt
som det blir bilder av når sola 
titter fram igjen:)





Jeg hadde som jeg fortalte tidligere en tur til Arendal.
Der har de også Kremmerhuset.
Hadde 10 min. på meg og det første jeg ser
er et stort bord med TILBUD!:)





Øynene mine falt med en gang på dette søte 
husskiltet. 
Kunne ikke la vær når det kostet 29 kr !!:)
Husene skal i hagestua når den er klar.





Jeg prøvde å så noen gamle karsefrø for en stund siden.
De kom opp etter mange dager.
Plutselig en dag fikk jeg øye på det lange gresstrået.
Synes det var så stilig !:)





Apropos ugress.
En av de fine dagene tok jeg fatt på hagen.
Hadde en stor jobb å gjøre med å fjerne de tørre
lavendelblomstene.






Syntes plutselig at det var så fint å se på de tørre
lavendelblomstene mot den hvite solrike veggen!:)
Var det ikke fint?





Det var temmelig kjedelig i hagen min .
Jeg lette fortvilet etter noen farger:)
Plutselig under mye tørt løv fant jeg disse gule
krokusene!!
Gjett om jeg ble glad!:)

Hvordan står det til i hagen din?

Så vil jeg ønske dere en kjempefin kveld!
Vi krysser fingrene for at det
kan bli litt sol snart:)

God klem fra
Reidunn

3 kommentarer:

  1. Tenk at du fant de søte små blomstene under løvet, nå er det vår :o) her har det vært plaskeregn i dag, satt en time ekstra på jobb i dag, måtte jo vente på at regnet ga seg før jeg kunne sykle hjem :o) Ha en herlig kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Så søte nydelige gule blomster som titter opp av løvet,håper regnet og mildværet gjere slik at det blir grønnt og frodig igjen,igårregna og blåste det orntlig masse her så gjekk nesten ikkje å være ute!
    Kjempefint med det visne mot den kvite veggen:)
    Gleder meg til eg kan ta vekk rusk og rask i Hagen,er ikke så glad i hagearbeidet men liker at det ser fint ut:)

    Ei flotte helg til deg Reidunn:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Snakk om glede når du finner disse søte små...Herligt
    Her er det snø enda med det er blitt barflekker innimellom....så om ikke lenge, lurer jeg på om ikke noen søte små skal dukke opp her også, etter hvert.

    Hilsen Tove Kristin

    SvarSlett