torsdag 4. april 2013

Prosjekt hagemøbler

Hei på deg!!


Nå har jeg begynt på et stort og tungt prosjekt!
Jeg har begynt å pusse på hagemøblene
våre!:)





Her ser dere en av stolene. Hagemøblene har vært 
oljet for lenge siden. Da har jeg nok gjort en feil
for olja er blitt som lakk noen steder.
Så har de fått sorte prikker og 
ser altså ikke ut!:)





Jeg begynte først å pusse for hånd!
Trenger vel ikke å si hvor tungt 
det var :)
Måtte til slutt ta ibruk høytrykkspylere for å 
få vekk alt det sorte.





Her ser dere forskjellen !!
Men høytrykk spyleren er tøff med treet og 
det fliser seg opp.





Så etter at de var gjennomtørket, måtte mor gå igang
med å pusse vekk alle flisene.
Jeg tok ibruk en pussemaskin på 
steder det gikk an:)





Her ser dere liggestolene som brukes veldig mye.
Her har jeg bare høytrykk spylt de.
Dere kan se restene etter oljen
som er så hard som lakk.
Det blir nok litt 
pussing her også:)





Ja dette er noen dagers tungt arbeid men jeg kommer 
til å bli veldig fornøyd når jeg blir ferdig!!

Jeg ble så glad da jeg oppdaget disse nydelige blå
løkblomstene da jeg holdt på!!!:)
Fikk litt ekstra arbeidslyst etterpå:)

Har dere begynt på noen uteprosjekter?

Så vil jeg si tusen takk for alle de flotte kommentarene dere har lagt igjen 
hos meg!!:) Setter stor pris på alle!!

Så ønsker jeg dere en kjempefin kveld!!
Klem fra 
Reidunn

4 kommentarer:

  1. WAW SKJØNNE REIDUNN:)
    FOR EIN JOBB
    MENN VELL VERT DET
    VA SÅ FINE STOLER
    JA DEILIG NÅ NÅR DET SPIRER OG GROE
    NYT
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Heia. Litt av en jobb du har gjort. Skal de males? Jeg begynte å pusse våre i høst, men ble ikke ferdig. Skal male dem hvite.
    Jobbe i hagen, sier du? Da blir det å måke snø og hakke is Hehe. Må nok vente litt til, desverre.

    Ha ei flott helg
    Klem

    SvarSlett
  3. Litt av en jobb Reidun...må nok igang jeg også når det nærmer seg sommer! Koselig med alle blomstene som titter frem hver vår! God helg!
    Lise

    SvarSlett
  4. Hei Reidunn:)
    Ja det er litt av ein jobb med slike hagemøbler men så fine dei blir når dei er ferdige!
    Me malte våre kvite for synest det var så enkelt men ser jo at dei må ha nytt strøk igjen iår!
    Så herlig når det spirer og gror,fantastisk!

    Ønske deg ein flott dag;)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett