fredag 12. april 2013

Litt nytt

Hei på deg!


Ja ,ja så ble det litt vinter igjen!!
Trenger vel ikke fortelle hva jeg tenkte da 
de nyopppussede hagemøblene mine var helt hvitkledde
da jeg våknet i går!
Men det begynte heeeldigvis å regne på ettermiddagen
så nå er det ikke så mye igjen:)





I forrige uke hadde jeg en tur til Kristiansand.
Det er en by med mange flotte interiørbutikker!!:)
Prøver å ikke la meg friste for mye,
men noe nytt til hagestua
det trengte jeg:)





Falt for dette duftlyset på No 1 .
Det har en behagelig duft og så er det så praktisk
med glasslokk som en kan ta på når 
det ikke er i bruk!:)






Disse søte lyktene bare ropte på meg!!:)
Sjekk de fine fargene!
Gleder meg veldig til å pynte med de 
i hagestua.





Men først har vi endel ting vi skal ordne der.
Det er så gøy når en har noe å se fram til !!:)

Har du noen spesielle prosjekt som skal gjøres ute eller 
inne nå i vår?

Ønsker alle nye følgere velkommen og takker alle 
for de fine kommentarene dere
legger igjen hos meg!!

Ha ei fantastisk fin helg!!

Klem fra Reidunn








3 kommentarer:

  1. Hei på deg!!
    Så fine ting du fikk kjøpt deg! Masse som frister på Kristiansandstur!! Jeg må alltid innom Hansen&co og olivias hus, masse som frister meg der!!
    Legger meg som følger og kommer innom igjen! Velkommen innom min blogg!
    Ha ei flott helg!
    Siri

    SvarSlett
  2. Hei fineste Reidunn:)
    Det var godt regnet tok snøen bort for me vil ho ha vår:)kjenner eg har så lyst på ein sørlandstur nå,alt for lenge siden sist men må jo få til ein tur:)
    Så utrulig nydelige lykter og i så fine farger,så masse fint å finne og eg var på Skeidar igår og hadde så lyst på noko men får bli med ønskene:)

    Ønsker deg ei flott helg kjære Reidunn,håper den blir fine og at det er sol og varme hos deg,her har dei meldt regn på søndag og det trengs:)

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Nydelig farve i de lyktene!Her har sola skint fra skyfri himmel og jeg har til og med kunne spise lunsjen min ute i dag, uten å ta på jakke :o) Snart skal denne trønderdamen på sørlandstur, nærmere bestemt Grimstad, gleder meg masse hver gang, utrolig mange flotte butikker der også :o) Ha en strålende kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett