mandag 1. april 2013

Vaffel kos

Hei på deg!!


Dette har vært den absolutt fineste dagen 
i år!!:)
Sola har varmet så deilig i dag og det 
har vært helt vindstille!





Hva er vel bedre enn å sitte ute i sola og 
steke vafler?
Det smaker jo bare himmelsk ute!!:)





Hjemmelaget jordbærsylt er et must til vafler!!





Må bare innrømme at jeg ikke har vært helt på 
latsida i påska!:)
Har fått vasket både hagestua og vinduer.
Holder på med en avlastningsbenk ved siden av grillen.
Gleder meg til den blir ferdig!
Bilder kommer etterhvert av både hagestua som skal få litt 
flere vinduer og av benken.

Ja vi kan vel være enig at mange av oss har hatt
den fineste påska på mange år!!:)
I morgen begynner hverdagen igjen, men nå 
har vi våren foran oss og da 
blir ting liksom litt enklere!

Ønsker dere en fin kveld!:)
Klem fra 
Reidunn

6 kommentarer:

  1. Ja for ei flott påske vi har hatt:)
    Koselig å sitte ute i solveggen og kose seg med vafler. Og heimalaga jordbærsylte er et must :))

    En fin kveld til deg!
    Klem Jorill

    SvarSlett
  2. Så herlige bildet! Jeg ELSKER hjemmelaget jordbærsyltetøy med litt store biter av jordbær mmmmmm. :) Så deilig at du har fått gjort så mye, er så godt å være i gang tidlig på våren med det som må gjøres. Da kan resten av den fine tiden nyyytes. :)

    SvarSlett
  3. Hei skjønne Reidunn:)
    Nå har eg endelig fått satt meg ned på terassen for å ta meg ein bloggrunde:)det har vært utrulig flott vær i påsken og det ser ut som det skal forsette og!herlige bilder hos deg,vaffler er så godt og når dei kan nytes ute så er det heilt topp:)deiligt å få gjort så masse og:)


    Tusen takk for gode ord inne hos meg,når livet ikkje alltid er like lett så gjere fine kommentarer utrulig godt:)

    Fineste dagen til deg!

    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så utrolig deilig dette ser ut, nam, nam :o) Sola skinner så nydelig og det er nesten så en kan høre humlene og fuglekvitteret. Tusen takk for dine koselige kommentarer inne hos meg, jeg blir så glad for det! :o) Jeg ønsker deg en strålende tirsdag fine du! Nå skal jeg ta en titt innom butikken din :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  5. Å SKJØNNE REIDUNN :)
    DETTE SÅG HELT HERLIGT UT
    SÅ DEILIGT Å FÅ UNNA LITT TING I PÅSKEN
    ØNSKER DEG EN VAKKER DAG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Så koselig blog du har. Følger deg gjerne videre.

    Klem

    SvarSlett