fredag 19. april 2013

Gode dufter!

Heisann!!

Det blååååser!:)
Fint vær i dag men vinden står bare rett på hos 
meg i dag!
Må utsette  maling av huset.
Kjedelig med hvit prikkete terasse!:)

Det er fredag i dag folkens!
DEILIG!!





Fredagen for meg pleier å begynne med vask 
av huset:)
Jeg har lyst til å" reklamere" litt for Durance sine
produkter!
Denne såpa bruker jeg hver gang jeg vasker.
Den er utrolig drøy i bruk. Har ei flaske i 
minst et halvt år!!





Siden jeg elsker lavendelduft; bruker jeg denne:)
Det er forskjellige dufter å få kjøpt i 
denne serien.
Det er helt fantastisk når huset dufter 
en mild lavendelduft på fredagen!!





Vaskemidlene til tøy er også deilige!
Jeg bruker de for det meste når jeg vasker stoffene
jeg syr produkter av.
Duften er bare nydelig:)





Her kan du også velge i forskjellige dufter.
Disse produktene kan kjøpes på 
forskjellige interiørbutikker.
Vet at de har den serien på
Home and Cottage.





Deilige duftlys har de også!
Jeg pleier  ikke å brenne de, men de dufter
fantastisk når de bare 
står i rommet.
( Tørker bare litt støv av de av og til:)


Da ønsker jeg dere ei velduftende helg!!:)

Takk for alle de koselige kommentarene 
hos meg.
Setter pris på alle!!
God klem
Reidunn

3 kommentarer:

  1. Helt enig, dette er nydelig, gode produkter. Litt morsomt at du skrev om disse akkurat i dag, for jeg har nemlig handlet med meg huskvask såpen i dag :o) Lavendel duften er nok den jeg liker aller best :o) Ha en herlig fredagskveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. God morgen Reidunn:)
    Mannen her i huset meiner at gulva blir reinere ved å vaske med den med Lavendelduft,og faktisk så føler eg og det,men nå er det tomt så må ha meir av den:)
    Kjempeflotte produkter!
    Ønsker deg ein flott lørdag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så herlig med de nydelige duftene fra Durance. I dag har jeg luftet sengetøy i den friske vinden og lagt på nytt sengesett med den nydelige Durance lavendel duft...

    Fineste lørdag til deg fine Reidunn ;)

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett