tirsdag 16. april 2013

København

Hei og hå!!


Om ikke så lenge til skal vi en tur til København!!
Gleder meg veeeeldig!:)





Vi skal bo på dette flotte hotellet ved 
Nyhavn:)
Ps! Har lånt dette bildet fra Google og det ble litt
dårlig kvalitet:)





Ja tenk om vi kunne få så fint vær!!:)

Jeg har vært i København for leeenge siden.
Derfor ville jeg spørre dere om dere
har noen steder å anbefale?
Det kan være en god restaurant, kafe, klesbutikker,
skobutikker, interiørbutikker osv.
Som dere skjønner er dette en skikkelig
SHOPPINGTUR!!!:)


Jeg er åpen for alle gode tips!:)

Må tilbake til symaskinen:)
Syr stjerneputer til den store gullmedalje!:)

Ønsker dere en super tirsdag!!
Klem fra meg!

3 kommentarer:

  1. Hei Reidunn:)
    Så utrulig flott med ein tur til København,eg har aldri vært der men har høyrt masse flott om byen så det blir heilt sikkert ein flott tur og så får me håpe Danmark viser seg fra si beste side.
    Hihi nå kom eg på at eg har vært i København men kun på flyplassen,hihi:)

    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Ååååå KØBENHAVN! Min desidert favoritt by... elsker byen! Kunne ramset opp en hel rekke tips til deg.
    Men en helt nødvendighet (vil jeg si da) er resturanten Peder Oxe, den ligger i Gråbrødertorv. Ikke langt fra strøget! Mmm deilig mat altså og så herlig atmosfære! Ellers ligger jo det meste av shopping muligheter i strøget og sidegater, her finner du frem selv ;) Det er bare å spasere rundt... Er du glad i antikk? Ligger det en sjarmerende antikk/brukt butikk rett i "inngangen" til nyhavn..

    Å skulle ønske det var meg som skulle reise nå... fikk akutt lyst å reise til Køben!

    Super tirsdag til deg også Reidunn

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  3. København er en fantastisk by! Massevis å se og gjøre :o) Jeg har skrevet noen innlegg på bloggen min som du kan ta en titt på om du vil :o) Illums Bolighus er et must,den ligger i hovedgaten, Strøget :o) Ha en herlig kveld og kos deg med planleggingen! Klem fra Nina

    SvarSlett