søndag 21. april 2013

Litt maritimt

Heisann!!


Har dere hatt en solrik dag i dag?
Her har vi vært litt belastet med tåka som kom og 
gikk hele dagen:)
Utrolig kaldt med tåke!Brr!
Men sola vant av og til og da var det
deilig!:)





Men lyset var jo perfekt i dag til å ta endel bilder:)
Måtte ta noen til nettsida mi og selvfølgelig
til bloggen!:)





Disse spisebrikkene har jeg sydd av vasket dongeri.
Prikken over i en er ankeret som 
jeg har trykt på siden:)





De passet veldig fint på det nyoppussede hagebordet !:)
Må kanskje lage noen til meg selv
også?:)




Mørkeblå linpute med hvit stjerne pleier å 
være populært om sommeren:)
Det er jo flott da!





I butikken min om sommeren selger jeg alle
putene mine med fyllputer i dun.
Putene blir mye finere
med skikkelige
fyllputer:)


Har du lyst til å kikke på litt mer av det jeg lager
må du gjerne ta en tur innom Charme France !

Jeg blir også kjempeglad dersom du legger igjen noen ord
her på bloggen min:)

Ha en nydelig søndagskveld!!

Klem fra Reidunn

2 kommentarer:

  1. Så tøffe brikker og den puta var jo kjempefin :o) Passer kjempegodt til teakbordet ser jeg ja! Du er sannelig flink, regner med disse tingene går unna i en fei! Ha en herlig kveld og ny uke :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. God morgen Reidunn:)
    Så utrulig nydelig dette var i marineblått,kjempefint og du er så flink som lager dette❤
    Blått er jo ein farge som passer veldig fint på våren og sommeren,maritimt og flott og så fint med den kvite stjerna på!
    Håper det blir fine vårdager framover med meir varme,her blåste det slik igår at det blei så kaldt sjølv om sola var her!

    Fine ny veke til skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett