søndag 28. april 2013

Fargerikt

Hei!!


På vår ferd gjennom Københavns gater
passerte vi forbi en fargerik
interiørbutikk:)





Den heter kira-cph og ligger i Lille Strandstræde nr 15.
De hadde så flott styling på utsida og det 
blir det fine bilder av:)





Dette er produkter som er håndlaget fra Nord Afrika.
Stoffene i putene er håndvevd på et 
bitte lite veveri i Nord Afrika:)
Fantastisk håndverk!!





En aldri så liten titt inn i butikken:)






Dette teppet er jo bare aldeles nydelig!!:)
Jeg elsker disse fargene:)
Jeg fikk ikke kjøpt noe her fordi vi på vei 
til en bedre middag:)
MEN 
de har nettbutikk og da er det ingen sak 
dersom jeg skulle bli fristet:)
Ta en tur innom kira-chp.
og se på alle de andre produktene!!:)


Da vil jeg ønske alle som er innom bloggen min
en fantastisk søndag!!

Klem fra Reidunn







3 kommentarer:

  1. tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg , og at du ville følge meg :-)
    la meg til hos deg også, for her inne kunne jeg like meg :-)
    for en spennende butikk :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder fra København :o) Høres ut som dere har hatt en flott tur! København er jo en kjmepeflott by da og så masse fint å gå og titte på :o) Ha en strålende mandag! Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder og takk for hotell tips :) nydelige døtre du har :)

    Takk for koselige ord inne hos meg og velkommen som følger- legger meg til her hos deg også !

    Ønsker deg en herlig uke

    Klem fra Monica

    SvarSlett