søndag 7. april 2013

Verdens beste boller

Hei på deg!


Ja det er som overskriften sier:
" Verdens beste boller"

Jeg ble tipset om denne oppskriften av 
den yngste dattera mi for noen
år siden.






Jeg har alltid hatt litt problemer med å få til deilige luftige boller!
Så jeg tenkte at det skader jo ikke å prøve 
en ny oppskrift:)





Deigen skal ikke heves men bollene skal trilles ut 
med en gang.
Her ser dere litt av ei bakematte fra 
IKEA.
Den kan jeg anbefale!!





Lag gjerne noen skoleboller av den 
samme deigen.
De blir bare heeeerlige!!






Bollene eller skolebollene skal heves i 
1 time.

Denne oppskriften er egentlig en gammel oppskrift.
Oppdaget det da min mor fortalte at hun 
hadde fått en gammel oppskrift på 
noen deilige boller!
Vi sammenlignet oppskriftene og 
de var helt like.

Dersom disse deilige bollene fristet, kan 
dere finne oppskriften her:Verdens beste boller


Så vil jeg bare takke igjen for alle som legger 
igjen så hyggelige kommentarer hos 
meg!!:)

Ha en aldeles strålende søndag!!

Klem fra 
Reidunn

2 kommentarer:

  1. Så utrulig gode dei bollene såg ut og heimabakt er jo alltid aller best,ingen tvil om det:)
    Nesten som eg kjenner lukten av ferske nysteikte boller heilt her til!
    Her er det litt rydding på loft idag,godt å renske litt opp for det samler seg masse..
    Eg og har bursdag 24 så derfor det tallet:))

    Fine søndag til deg Reidunn!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Herlighet Reidunn, dette så utrolig godt ut! Jeg elsker boller og slike solskinnsboller og klarer aldri å la være å spise et lass når jeg får muligheten. Nå kommer jeg helt sikker til å drømme om boller i natt, og jeg som skal jobbe sent i morgen, jeg rekker jo ikke å bake etterpå... hi, hi. Ha en herlig ukestart! Klem fra Nina

    SvarSlett